Hunajayhtymän kotimaisen hunajan saatavuus paranee useiden kauppojen valikoimissa

Suomalainen hunaja on kuluttajien kestosuosikki, joka pitää pintansa myös kovenevassa kilpailussa kauppojen makeutushyllyillä. Hunajayhtymän laaja hunajavalikoima on hyvin esillä suuremmissa kaupparyhmittymissä, mutta tulevina kuukausina saatavuus paranee merkittävästi myös Lidlin, Halpa-Hallin ja Tokmannin toimipisteissä.

Hunajayhtymä myös syventää tuotteidensa tarjontaa Citymarketteja pienemmissä kaupoissa Keskolla. Suodatettu juokseva hunaja on jatkossa K-Supermarkettien valikoimatuote, jonka ansiosta suurta suosiota nauttiva tuote löytyy helpommin myös ”suppareiden valikoimista”. Hunajayhtymä jatkaa myös Keskon omalla brändillä pakattavan Pirkka Parhaat hunajan tuottamista ja pakkaamista uuden sopimuksen myötä.

Halpa-Hallit ja Tokmanni-ketju ovat satunnaisia kampanjoita lukuun ottamatta uusia kumppaneita. Jatkossa kaikkien Halpa-Hallien ja Tokmannien valtakunnallisista valikoimista löytyy sekä Hunajayhtymän kukkaishunajaa että kiteistä hunajaa. Lisäksi molemmissa myydään juoksevassa muodossa olevaa suodatettua hunajaa sekä ainutlaatuista Mieleistä.

 

Lidlin ensimmäinen juokseva kotimainen

hunaja tulee Hunajayhtymältä

 

Perinteisen kukkaishunajan ja vanhan ajan kiteisen hunajan rinnalle ovat viime vuosina nousseet erilaiset juoksevan hunajan muodot. Hunajayhtymän suodatettu juokseva hunaja on Suomessa ainoa laatuaan ja se on noussut viime vuosina kuluttajien suosikkituotteeksi helppokäyttöisyytensä ansiosta.

Tutut Hunajayhtymän kukkaishunajapurkit ovat Lidlin makeutushyllyiltä löytyneet jo pitkään, mutta juoksevista hunajista on puuttunut tähän asti kotimainen vaihtoehto. Nyt Lidl laajentaa valikoimaansa ensimmäisen suomalaisen juoksevan hunajan ja se tulee Hunajayhtymältä.

”Olemme innoissamme yhteistyön syvenemisestä! On hieno huomata, että kotimainen laadukas luonnontuote on yhä voimissaan ja tavoittaa jälleen uusia hunajan kuluttajia uuden jakeluverkoston myötä. Uskomme, että Aidon hyvän tekijän -tarinallamme ja tekemillämme markkinointiavauksilla on merkitystä myös kaupallisesti. Ponnistelumme kotimaisen hunajan kulutuksen kasvattamisen eteen on useissa kauppaketjuissa huomioitu positiivisessa sävyssä”, kertoo Hunajayhtymän toimitusjohtaja Aapo Savo ilahtuneena.

 

Lidl tavoittelee lähitulevaisuudessa täysin muovitonta kauppaa. Hunajayhtymä halusi olla mukana hankkeen onnistumisessa ja suunnitteli ja toteutti Lidliin täysin muovittoman myyntieräpakkauksen.

Shopping Cart
Vieritä ylös